مصاحبه آرشیو خبر ها
وقتی با كریس بُر خوردم ...!

وقتی با كریس بُر خوردم ...!

 

رودریگو بنتانكور هافبك اروگوئه‌ای یوونتوس در گفتگو با روزنامه اسپانیایی Marca ضمن صحبت در خصوص عملكردش در یوونتوس، ‌ در مورد كریستیانو رونالدو، الگوهایش در فوتبال و موفقیت‌ها و ناكامی‌های یووه در این فصل صحبت‌های خواندنی را بیان كرده است.

 

فصل 2018‐2019؟

 

به طور كلی سال خوبی را در یووه گذراندم و بازی‌های زیادی را به عنوان بازیكن ثابت در تركیب یوونتوس انجام دادم. انجام بیش از 30 بازی در یك فصل از رقابت‌های سری A حقیقتاً مایه خوشحالی و افتخار است. لیگ ایتالیا باعث شده تا من به بازیكنی سریعتر تبدیل شوم. با این حال فكر می‌كنم گاهی توپ را زیاد نگه می‌دارم و باید روی این نقطه ضعف بیشتر كار كنم. در این فصل تنها 2 بار موفق به گلزنی شده‌ام و خیلی دوست دارم در فصل بعد با ریتمی تهاجمی‌تر در زمین ایفای نقش كنم؛ در فوتبال مدرن هافبك‎‌ها باید امتیاز بیشتری كسب كنند. با این حال بیشتر دوست دارم نقش پخش‌كننده توپ را در میانه میدان ایفا كنم.

 

قهرمانی در ایتالیا و ناكامی در اروپا؟

 

با اینكه آژاكس ما را از رسیدن به رویاهایمان در اروپا بازداشت اما با فتح هشتمین اسكودتوی متوالی فصل را خوب به پایان رساندیم. بر خلاف تصور بسیاری، كسب اسكودتو در لیگ ایتالیا به اندازه موفق بودن در لیگ قهرمانان اروپا سخت و دشوار است.

 

كریستیانو رونالدو؟

 

روزی كه رونالدو به یووه آمد همه از ما می‌پرسیدند: «چگونه می‌توانید با بازیكنی در كیفیت او همراه شوید. او یك بازیكن استثنایی است بُر خوردن با او شاید برای بازیكنان جوانِ یوونتوس سخت باشد.» اما حقیقت این است كه او آنقدر رفتار كم‌نظیر و بزرگوارانه‌ای از خود نشان داد كه نیازی به فكر كردن در مورد سؤالاتی از این دست نداشتیم. او با ما غذا می‌خورد، به اتاق ما می‌آمد، با ما حرف می‌زد و حتی با ما شوخی می‌كرد. در واقع بدون آنكه بخواهیم برای نزدیك شدن به او كاری كنیم، خود او به ما نزدیك و با بچه‌ها صمیمی می‌شد. او حالا بخشی از خانواده یوونتوس است. خیلی با او صحبت می‌كنم و همیشه سعی دارم از او یاد بگیرم. كریس در آموزش هم، مانند سایر لحظات دوست دارد برترین باشد. به همین خاطر اگر بازیكنی درخواستی از او كند با میل و رغب بسیار زیاد می‌پذیرد. او در باشگاه همه را تحت‌تأثیر خود قرار داده. روحیه بالا و اشتیاق فراوانش برای برنده شدن آنقدر است كه ماگر مثلاً در یك بازی با 4 گل از حریف جلو باشیم و یك گل از آنها دریافت كنیم او بسیار عصبانی می‌شود؛ چراكه به هیچ وجه دوست ندارد گل بخوریم یا امتیازی از دست بدهیم. او یك كمال‌گرای به تمام معنا است.

 

الگوهای فوتبالی؟

 

استیون جراراد، فرانك لمپارد، سرجیو بوسكتس و میرالم پیانیچ.

 

ديه‌گو گودین؟

 

سال بعد او به عنوان یك حریف در رقابت‌های سری A با من و یووه روبه رو خواهد شد.

 

گفتنی است هافبك 22 ساله یوونتوس یكی از بازیكنان مورد علاقه مكس الگری بود و در این فصل (تا لحظه تنظیم مصاحبه) 39 بار در رقابت‌های مختلف برای بیانكونری به میدان رفت. او در سال 2017 از بوكاجونیورز آرژانتین به یوونتوس پیوسته، 17 بار نیز برای تیم ملی اروگوئه به میدان رفته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: